Review Produk deeja cosmetik.
Firstly aku nk cite macam mana first² aku tahu pasal produk ni. Aku thu dri kawan so dia kata la produk ni okay makcik dia try dri gelap jadi putih so aku pon rsa teruja yelakan sape yang xnk putih😂 kawan aku pum semua dah putih sebab pkai produk lol !! so aku pun terikut la nk try produk² ni even muka pnh breakout dulu stil x serik so yeah skrg nk cite pasal deeja ni plk . ok lepas dh dgr kawan aku kata mcm tu so aku pon try search kat professor google ni ok ke deeja ni walaupon x bnyk sgt testimoni yg ade tapi aku still cari bnyk la jgk org kata okay produk ni n bla bla bla .. then beberapa minggu lps tu aku beli kwang kwang😅😂 pastu dah sampai rumah lps 2 hari order kat dropship deeja .. masa bukak memang ler teruja tapi bila aku tengok blik krim malam n krim nano dia melekit, warna, bau sama mcam krim tati yang kena banned tu. macam mana aku tahu bau krim deeja sama mcm krim tati? sebab thun lps aku pnh beli memang sebijik giler .
 ni ha aku beli

so ni la korang tengok betul² warna dia sama and bau sape yg pnah try tati tahula bau dia mcm mana bila pakai deeja.
ade kat ig ni ade orang kate produk ni timbang kilo tapi ade rasa mcam ye jgk. 
ha sabun untuk deeja warna dia macam sabun dlm gmbr no.13 or no.16 sbb warna dia sama n betuknya. Dalam gambar tu sabun timbang kilo. Aku x thu ke btu ke x tapi aku nk tengok hasil bila aku bakar sabun deeja ats sudu . kalau sabun tu ade merkuri dia akan bertukar jadi hitam dan keluar bau busuk. 
ni hasil lepas bakar. kalau xde merkuri or bahan terlarang xde keluar warna mcam ni n bau busuk pon terhasil huhuhu😅😅 so ni salh satu cara klau nk tahu kat sabun ade merkuri ke x sebab ade produk yang x keluar warna hitam lepas bakar. cnthnya mcm sabun the junni yg pink tu. memang x keluar wrna hitam n xde pon bau busuk. ( penah try ehhh)





sekarang rasa menyesal pulak beli huhuhu sebab membazir je huahhh😢😢😢
Baik beli ramen ke haih Starbucks ke aduh ... bak kata pepatah sesal sekarang tiada gunanya.😫 nasi sudah menjadi bubur ..lollll


Okay sebelum tu aku nak bgithu, aku buat blog ni bukan sbb nk bagi jatuhkn bisnes org tapi aku just nk bgithu kat korang sebelum tekena. yelakan ade orang yang pkai elok n mkin lawa then nk kata aku ni tipu la apela ha gi mampus sana kau!! aku just nk cite pengalaman aku gunakn okay and pasal ape aku rsa so chill² jelah aku x kacau org yg nk jugak PAKAI LOCAL produk. ikut SUKA HATI kau nk pkai ke tk ok😴iyelakan review byk kata terbaik , berkesan n lain2 lagi. 
Aku share bukan dengki ke apa sorry skit eh! anyway sorry bahasa yang memang kasar huhu.. selamat membaca yaaaa uolls syg²😘😘 sorry ayat belit²

Comments